Det er vondt å miste ett så unikt og fantastisk menneske så tidlig. Arild kjente mange, og alle har sine minner om han. For oss var han en stødig, raus, kunnskapsrik, kjærlig menneske, som alltid hadde ett godt råd å komme med, og han hadde alltid tid til å snakke eller høre på en.
Om man ikke fant han i stuen eller kjøkkenet, så fant du han for det meste i en av radio rommene sine. Han satt ofte der seint på natta og snakket med venner og satte verden til rette, mens han mekket eller skrudde på en radio.
Han var en fantastisk ektemann, som aldri forsøkte å endre på meg, han elsket meg for hvem jeg var. Og jeg elsket og respekterte han umåtelig mye, jeg var forelsket i han allerede som 8-åring.
Han var en god og stødig far til både Adrian og Noah, og hadde alltid tid til dem, uansett hva det skulle være hadde han en løsning. Arild rakk å bli farfar til lille Alfred, og dere kan tenke dere hvilket stas det var. Han var så stolt og kry!
Så med dette, så håper jeg at dere deler noen minner med oss.
Det er vondt å miste ett så unikt og fantastisk menneske så tidlig. Arild kjente mange, og alle har sine minner om han. For oss var han en stødig, raus, kunnskapsrik, kjærlig menneske, som alltid hadde ett godt råd å komme med, og han hadde alltid tid til å snakke eller høre på en.
Om man ikke fant han i stuen eller kjøkkenet, så fant du han for det meste i en av radio rommene sine. Han satt ofte der seint på natta og snakket med venner og satte verden til rette, mens han mekket eller skrudde på en radio.
Han var en fantastisk ektemann, som aldri forsøkte å endre på meg, han elsket meg for hvem jeg var. Og jeg elsket og respekterte han umåtelig mye, jeg var forelsket i han allerede som 8-åring.
Han var en god og stødig far til både Adrian og Noah, og hadde alltid tid til dem, uansett hva det skulle være hadde han en løsning. Arild rakk å bli farfar til lille Alfred, og dere kan tenke dere hvilket stas det var. Han var så stolt og kry!
Så med dette, så håper jeg at dere deler noen minner med oss.
Vår kjære, gode og livsglade Arild( gutten)❤️
Det er vondt å miste ett så unikt og fantastisk menneske så tidlig. Arild kjente mange, og alle har sine minner om han. For oss var han en stødig, raus, kunnskapsrik, kjærlig menneske, som alltid hadde ett godt råd å komme med, og han hadde alltid tid til å snakke eller høre på en.
Om man ikke fant han i stuen eller kjøkkenet, så fant du han for det meste i en av radio rommene sine. Han satt ofte der seint på natta og snakket med venner og satte verden til rette, mens han mekket eller skrudde på en radio.
Han var en fantastisk ektemann, som aldri forsøkte å endre på meg, han elsket meg for hvem jeg var. Og jeg elsket og respekterte han umåtelig mye, jeg var forelsket i han allerede som 8-åring.
Han var en god og stødig far til både Adrian og Noah, og hadde alltid tid til dem, uansett hva det skulle være hadde han en løsning. Arild rakk å bli farfar til lille Alfred, og dere kan tenke dere hvilket stas det var. Han var så stolt og kry!
Så med dette, så håper jeg at dere deler noen minner med oss.
Det er vondt å miste ett så unikt og fantastisk menneske så tidlig. Arild kjente mange, og alle har sine minner om han. For oss var han en stødig, raus, kunnskapsrik, kjærlig menneske, som alltid hadde ett godt råd å komme med, og han hadde alltid tid til å snakke eller høre på en.
Om man ikke fant han i stuen eller kjøkkenet, så fant du han for det meste i en av radio rommene sine. Han satt ofte der seint på natta og snakket med venner og satte verden til rette, mens han mekket eller skrudde på en radio.
Han var en fantastisk ektemann, som aldri forsøkte å endre på meg, han elsket meg for hvem jeg var. Og jeg elsket og respekterte han umåtelig mye, jeg var forelsket i han allerede som 8-åring.
Han var en god og stødig far til både Adrian og Noah, og hadde alltid tid til dem, uansett hva det skulle være hadde han en løsning. Arild rakk å bli farfar til lille Alfred, og dere kan tenke dere hvilket stas det var. Han var så stolt og kry!
Så med dette, så håper jeg at dere deler noen minner med oss.
Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.