Denne administrasjonsavgiften sikrer oppfølging av kjøpet til riktig florist. Den inkluderer godkjenning fra floristen og eventuelle påminnelser til floristen for å godkjenne bestillingen. Avgiften dekker også kundestøtte for blomsterkjøp.
Kjære Marta. Jeg glemmer aldri de gode nordlandskakene du bakte til guttene hver gang vi var hjemme i svingen.
Takk for de lune tøffe strikkebuksene de også hadde stor glede av, særlig vinterstid hver dag i barnehagen. Jeg minnes selvsagt utallige måltider og koselige kaffestunder på Tofte. I det hele tatt et romslig og raust sted for både store og små. // Trude
Minnes alle de gode stundene og samtalene eg
og du mamma hadde i solveggen grytidlig om morgenen med kaffekoppen og fuglesang.. Der fant vi roen. Kommer til å savne deg masse gode vakre mamma. Glad i deg
Kjære goe tante og fadderen min❤️var og heldig og fekk mange fine turer samen med deg🫶men og mange koselige stunder når du besøkte oss i Stavanger ❤️vil savne deg❤️
Tusen Takk for gode minner fra turane våre ilag Tante ❤️ Du svarte ja uansett kva land eg foreslo ,å me reiste avgårde til Senegal, Thailand ,Gibraltar m.m. Så glad for turane å så glad i Deg❤️ Me møtes igjen Tante❤️ Kvil i fred❤️
Tar av meg hatten for deg mormor ❤️
Forstår ikke hvordan du har klart alt du har klart.. Ni barn, alltid et smil ,alltid klar mat til alle . Fikk alltid komme til deg enten jeg var alene eller hadde med meg seks venninner . Mormor du sa alltid JA
Er så glad du fikk oppleve barna mine, en oldemor som alltid ville klemme og holde de på fanget. Jeg tar med meg mye lærdom og kjærlighet fra deg mormor ❤️ Hvil i fred❤️ Vi møtes igjen ❤️
Du var den beste Mor vi 9 barn kunne fått, du var alltid der for oss❤️du var et drivgjern ,det gode hjertet❤️du hadde, stilte du opp for alle som trengte deg,var det bryllup, konfirmasjon eller eldreomsorg du var alltid til stede, har savnet deg i flere år men nå har du endeligt fått vile.Glad i deg 🌹🌹🌹