Kjære Øystein! ️
Eg vil gjerne takka deg for gode møte vegalangs når eg i alle desse åra har sykla til og frå Yrken .
Du var det gode smilet og vakre augo som helsa på .
Du var glad i det nære, huset, heimen og familien.
Det vert nok eit stort sakn etter deg.
Men du evna også å « sjå» andre medmennske,
Det var ei gåve, DU hadde meir enn dei fleste.
Signe minne!
Varm helsing frå ho Gerd
PS Skriv dette , då eg så gjerne ville delteke i gravferda i morgon.
Men pga legesjekk i byen er det dessverre uråd.
Takk for godt naboskap i mange år.
Du var alltid smilande og blid.
Varme tankar til familien.
Mange gode minner gjennom alle år️.
Du blir sakna på Mo Øystein
Gode, snille og hjelpsame svigerfar♥️
Vår djupe medkjensle i sorga etter Øystein.
Takk for alle gode minne, Øystein.
Takk for gode minner fra mange vestlandsturer..
Vi minnes en kjernekar, hjelpsom, hyggelig og blid. Takk for alt samvær opp gjennom årene!
Tusen takk for alle fine stunder besten!