Atter et Lau falt fra klassetret.
Kvil i fred..
Hvil i fred tante Rita
Farmorklem❤️
Kjære gode tanta mi❤️ Takk for gode ord, takk for gode minner. Takk for smil og latter, som aldri forsvinner. No er du og fri som fuglen kjære Rita ❤️ Klem fra Torill ❤️
Kjære fine Rita.
Takk for at eg fekk bli kjent med deg
Takk for gode minner
Signe minnet ❤️
Kjære gode systo mi ❤️
Takk for samvær gjennom 70 år,. Mine månadlege turar til deg i Øystese dei siste åra har vore høgt skatta stunder for oss begge. Saknet blir sårt.