Takk for fine stunder med deg Rune.
Du vil bli savnet ❤️
Takk for fine samtalar og alle gonger du fekk meg til å le........ .høgt og lenge.........!
Du skulle vore her og skrive bok om oppveksten din på 60 - talet. Eg ler berre ved tanken på teikningane i den..........
Nå blir d smil gjennom tårer!
Du gjekk stille, men laga likevel spor ........!
Kjære pappa❤️
Den 27.03.26 kl. 15:21 kom endeleg vesleguten vår til verda. Han er velskapt og frisk, vog 4346gr. og er 53cm lang.
Du gledde deg sånn til å få sjå han, men sånn skulle det ikkje bli. Du hadde blitt favorittbesten hans og som du er for alle dei andre barnebarna dine.
Håpar eg klarer å bli ein slik far som du har vore for meg i livet. For det finst ikkje bedre.
Savner deg så masse pappa ❤️❤️
Tak fordi, du tog så godt imod mig, første gang, jeg besøgte familien Hass i Norge.
Takk for den gode tida og omtanken du alltid viste. Ein varm og klok person som eg sette stor pris på. Med varme tankar til dei næraste.
Takk for alle gode samtaler og minner. Vi kjem til å sakna deg ❤️
Takk for alle gode minner Rune.
Dei beste går gjerne fyrst.
Slagferdig, lun, morsom, klok.
Ein skikkeleg bra mann.
Kvil i fred, Rune.
Trist og høre ❤️ Gode ungdomsminner
Takk for alle gode år, alle fine stunder og gode samtaler. Minnene vil vi alltid bære med oss.
Du vil alltid bli husket for din raushet og varme, din omsorg og omtanke for oss alle. Du var kunnskapsrik, tok initiativ, hadde stor arbeidskapasitet, pågangsmot og god gjennomføringsevne. Alt du har skapt og fått til i samarbeid med din/ dine kjære❤️ Vi er så imponert.
Takk for godt vennskap, min beste kompis og vår kjære venn❤️
Hvil i fred
Frode og Evy
Varme tanker & minner fra Haugesund❤️
Gode onkel Rune. Du var så snill, klok og kunnskapsrik ♥️
Dette skjedde altfor tidlig onkel ❤️ eg tar med meg mange gode barndomsminner og løgne historiar. Når eg tenker på deg så er det lun humor og ein treffande kommentar som slår meg. Du var og ein veldig kunnskapsrik og raus person, på mange måtar eit førebilete. Takk for alle gode stunder onkel!
Dette var veldig uventa og trist 😢 Takk for alle fine samtalar og gode minner gjennom åra onkel Rune. Eg minnast deg som ein raus, varm og løyen onkel som såg alle rundt seg ♥️
Snille og rause storebroren min❤️Du vil bli sakana
Fryktelig trist å høyre om Rune. Ein fantastisk lun og klok mann. Ein lydhøyr besten, som såg både ungar og vaksne på ein så fin måte! Tusen takk for alle bursdagar/konfirmasjonar hos Elisabeth og Knut Martin m/familie , der vi har fått tatt del i familien og saman med gode mannen, pappen , svigerfaren og besten Rune ❣️Vi tenker masse på dåke alle❤️varme tankar!
Kjære Rune ❤️ Takk for at du alltid holdt roen når Kari og eg hadde funne på nye fantestreker. Du møtte oss alltid med respekt og forståelse. Sender varme tanker til hele familien, som har mista en fantastisk pappa, bestefar, ektemann og svigerfar så altfor tidlig.
Du var èin god mann, imøtekommende og hjelpsom, vi vil ta med oss dei gode minnene . Saknar deg❤️
Vår medkjensle.
Berit og Kjell Sekse
Sender varme tanker i en tung tid. Kondolerer.
Tenker på dere❤️