Kondolerer til familien. Jeg føler med dere i sorgen. Ta godt vare på hverandre 🌹
Kjære gode pappen min😍Takk for alt du har vært for meg. Takk for alle fine timar med har delt i Røyrfjellet. Me har satt satt og trekt mange garn, og line med flott aure.
Du har alltid vært god, gavmild og raus. Alltid i godt humør, og kjekt å være rundt deg i lystig lag.
Du har alltid vært min bauta når livet har vært vanskelig
Eg vil minnes deg pappen med stor kjærlighet i hjerte mitt
Kjeme til å tenke på deg hver dag.
Hjerte mitt TAKKER