Takk for den fine og gode tanto du var❤️ glad i deg
Kjære tante Svanhild❤️takk for alle fine tlf samtaler og fine stunder sammen🌹kommer til å savne deg❤️🌹
Svanhild du er så vond å miste ❤️ Du har betydd så mye for meg fra vi møttes på 4 posten på fødeavdelingen i 1980 til våre samtaler hver måned. Det er de jeg kommer til å savne mest. Jeg unner deg hvile nå. Du var sliten. Hvil i fred kjære Svanhild ❤️
Sååå trist at du er borte kjære Svanhild🥲du med ditt varme blide positive vesen,som gikk på barsel på Aker Sykehus å hjalp usikkre mammaer med sitt nyfødte barhelt frem til du gikk av med pensjon. Din ro og erfaring hjalp så godt. Jeg er en av jordmødrene som fikk oppleve dette å takker deg for alt du var. Min datter fikk kjøpe din koselige leilighet også, takk for alt kjære Svanhild
Takk for at du var ei god tante for meg og mine❤️
Takk for alle gode stunder og gode minner, kjære tante Svanhild ❤️🌹
Kjære tante Svanhild❤️Du var glad i livet, positiv og sterk, men når alderen med sine plager vart tøff, ønska du å få sleppa smertene, og få døy i fred. No får du kvila❤️Takk for alle gode minnene du har skapt i lag med oss❤️❤️
Takk for den gode tanto du va❤️ Kvil i fred - glad i deg!
Mange gode minner. Marit og Svein Erik