Fikk høre idag om Terje sin bortgang . Han er det bare gode minner om ❤️. Kondolerer til dere alle sammen som har mistet en kjær mann, far , svigerfar , morfar , farfar og oldefar . Klem klem Kari .
Kondolerer til deg, Audhild, og hele storfamilien!!🌹🌹
Hilsen Kari
Hvil i fred ❤️
Takk for mange gode minner! Vi lyser fred over minnet.
Takk for alt du var for oss
A final farewell from En, Mervyn, Irene and families in Malaysia. Rest in peace.
Takk for gode minne.
Inger, Villum, Magni, Arne-Brigt og Ingvild med familier