No har ett Tuntre i Uskedalen sovna Tusen takk for mange fine stunder i lag med deg Hvil i fred Olav
Signe minnet til Olav Hauge.
Olav var ikkje kven som helst. Han var ein pappa, ein familiefar, ein ektemann, ein morfar, ein farfar, ein oldefar og ikkje minst ein svigerfar, den beste eg kunne hatt. Olav var alltid raus med omsorg og omtanke, men også av det meir materielle slaget.
Olav var ein mann av få ord, men ein lytta når han hadde noko på hjartet. Han var oppteken at ting skulle vere i orden og på stell, noko heimen i Uskedalen bar preg av. I denne heimen kjende eg meg alltid velkomen, og det var ein god plass å vere i feriane. Eg var derfor aldri tung å be når Marthe ville heim til Uskedalen.
Saknet og vemodet er stort når min gode svigerfar no er ute av tida. Det er tida for å hente fram alle dei gode minna. Eg lyser fred over Olav sitt minne!
Kjære gode farfar. Du etterlater deg et tomrom som aldri helt kan fylles. Du var en varm, trygg og god farfar som alltid hadde tid, et smil på lur og gode historier å fortelle. Minnene om deg vil leve videre gjennom oss i : latter, de gode historiene og de små øyeblikkene som betyr så mye.
Du lærte oss hva det ville si å være et godt menneske, som alltid spurte om vi hadde det bra. Du passet alltid på at det var mat å få eller at det stod noe godt på bordet. Selv om du ikke lengre er her med oss, vil sporene du har satt i livene våre alltid være med oss.
Hvil i fred kjære farfar
Kjære gode farfar
Du etterlater deg et tomrom som aldri heilt kan fylles. Du var en varmt, trygg og en god farfar som alltid hadde tid, et smil på lur og gode historier å fortelle❤️
Minnene om deg, vil leve videre gjennom oss i: latter, de gode historiene, og de små øyeblikkene som betyr så mye!
Du lærte oss hva det ville si å vær et godt menneske, som alltid spurte om vi hadde da bra.Du passet alltid på at det var mat å få eller at det sto noe godt på bordet!
Selv om du ikke lengre er her med oss, vil sporene du har satt i livene våre alltid være med oss.
Hvil i fred kjære Farfar ❤️
Minnes en god, kjærlig og omsorgsfull morfar. Han strekte seg alltid langt for å snekre utstyr og leiker til oss barnebarna. Han hadde alltid en lun og god latter når det blei dratt spøker eller fortalt historier. Minnes mange gode stunder frå Uskedalen, som krabbefiske og om vi fekk sjå morfar på ferja på veg frå Sunnfjord. Minnet og navnet leve vidare.
Hebreerbrevet 10,23
La oss holde urokkelig fast ved bekjennelsen av håpet, for han som ga løftet, er trofast.
Kjære familie. Tungt når døden kjem, brutalt. Vi minnest Olav som stillfarande mellom oss. Gentleman! Faglig sterk. Omsorgsfull. Sindig. Korrekt. Tenkjer på dykk i bønn til Han som vil vera den store Trøystar.
Så kom dagen og timen, og no står også pappa sin stol tom. Pappa var glad i kvardagen, der «intet nytt var godt nytt». Når han visste at alle i flokken hans hadde det så bra som mulig, og at han kunne være trygge for oss alle. Pappa var glad i heimen sin og livet i Halsabrotet, han hadde reist og farta mykje gjennom livet. Roen og freden fann han i livet her. Glede øve hagen og dei fine begoniane og rosene sine, eller at nokon stakk innom i huset og kom på besøk. At familien auka og vaks sette han pris på. Oldebarn gav mykje glede og han kosa seg med «snapper» som vi sende han frå fjern og nær. Saknet etter mamma var stort i 9 år. Eg kjenner meg heldig for fekk ha pappa i livet mitt i så mange år. Eg lyser fred over minnet hans
Kjære gode farfar
Du etterlater deg et tomrom som aldri heilt kan fylles. Du var en varm, trygg og en god farfar for meg. Som alltid hadde tid, et smil på lur og mange gode minner som du mimret tilbake til🌹
Minnene om deg lever videre i oss gjennom: latter, historiene og de små øyeblikkene som betydde så mye!
Selv om du ikke er her, vil sporene du har satt i livene våre alltid være med oss! ❤️
Takk for alt du var for oss. Du vil aldri bli glemt!
Uendelig glad i deg❤️
Hvil i fred farfar ❤️
Ei siste helsing! Anne Sofie, Helga Marie og Sverre
En siste hilsen fra Evelyn og Ivar, Rolf Otto og Liv med familier
Hvil i fred