Kjære, Ragna.
Eg kondolerer med Håkons bortgang, det var veldig trist å høyre at han er død.
Tenker på alle de gode minnene eg og Alf hadde i tiden sammen med dere mens vi budde på Svalbard. Det var mange koselige stunder og opplevelser.
Helsing, Annlaug.