Alltid med glimt i auga og èin god replikk🌹
Takk for mange gode minne både frå tida på Bråte og på Norheim ❤️
Signe minnet❤️
Eg gløymer aldri kor fantastisk det var å høyra då Synneva deklamerte songar og dikt på Toloheimen for nokre år sidan.
Et langt og godt liv er over❤️ barnekjær&omsorgsfull -med den gode humoristiske replikken som varemerke. Takk for alle gode minner kjære svigermor 🌷
Alltid så omsorgsfull og alltid i godt humør. Takk for gode minne🌺
Signe minnene 🌺