Takk for gode minner, onkel Lars ♥️
💔Svigerfar❤️
Takk for den du er og var ! ❤️Snill, raus, omsorgsfull og kjærlig! Alltid opent hus og opne armar🙂 Klemmane var mange, lange og varme 🥰 Takk for alle dei åra eg og jentene mine har fått våre ein del av deg og familien. vi er evig takknemlig ❤️ Unner deg kvile sjølv om savnet er enormt ❤️ Vi sees igjen ❤️ Uendelig glad i deg ❤️For alltid i våre hjerter ♥️ Go klem 🤗
Kjære onkel Lars
Takk for gode minner. Varme tankar til dåke alle.
Takk for gode minner. Og takk for den du var. Varme tankar til familien❤️
Du va den beste samtalepartneren og den trygge personen som alltid ville oss vel!❤️ savnet er enormt! Hvil i fred og pass på oss ovenfra❤️
Takk for alt, kjære pappa ❤️ Savner deg så enormt 😢❤️
Takk for gode minner opp gjennom barndommen, du vil ikke glemmes. Hvil i fred Lars🥰
Kjære Bestn.❤️Takk for alt du var for meg, alle gode klemma og fine ord❤️. Kjem til å savna alle historiane dine❤️. Glad i deg❤️
🌹En siste hilsen til min kjære snille gode onkel. Takk for gode minner🌹
Kjære pappen min❤️ takk for at du var du,, alltid god og snill❤️Savner deg masse❤️
Takk for gode minner
Hilsen Grethe og Gunnar
Hilde