Kjære Bjørn Olav.♥️
Det var overraskande og trist at du forsvann så brått frå Kafegjengen på Hardangerbadet
.Eg glad for at eg og me andre vart kjend med deg på ny gjennom desse kafetreffa.
Du var klok, lun og hadde så mykje å bidra med.
På din stillferdige måte bidrog du og me såg at du trives med gjengen vår.
Har kjend deg sidan mammo jobba med deg. Og ho Tordis hadde berre godt å seia om kollegaen sin.
Visste at du sleit med helsa, , men at du vandra kom brått overraskande på .
Signe minnet etter deg!
Helsar Gerd , Tore og Kafegjengen
Takk for mange kjekke stunder og gode minner, onkel Boff
Takk for mange fine stunder onkel BOF