Minnes gode stunder sammen.
Takk for mange gode minner fra tiden på Raa
Kjære Dagny. Jeg takker deg oppriktig for alle de fine stundene vi hadde sammen, spesielt de siste årene. Det var alltid en god tone mellom oss, og vi delte mange gleder. Du er videre med oss i våre hjerter.
Kjære Dagny. Det har vært en stor glede å være venninne med deg i over 50 år Mange fine utenlandsturer og mange gøye opplevelser har vi hatt sammen. Takk for alle gode minner Hilsen Turid.
🥀Alltid eit varmt smil,alltid tid til hyggelige og gode samtaler.Du var så snill og god for oss alle💜Kvil i fred🥀
Takk for mange gode samvær og gode minner. Hvil i fred
Takk for gode minner gjennom mange år.
Our heartfelt condolences, family Caquineau