Takk for alle gode minner!! Kvil i fred ❤️
Må bare få takka deg Geir for alle dei utallige samtaler vi har hatt, på tlf og rundt bordet ❤️Ditt engasjement, kunskap, slektsforskning, humor og alltid et glimt i auga, e noke som for meg har satt djupe spor. Du hadde ein underholdning evne som var heilt unik ❤️ Så takk for alt min gode venn 😢 å vist truo di stemmer, så snakkast vi igjen 💔
Gode nabo
Gode mann❤️
Kjære bror og svoger❤️Det vi alltid vil huske, er alle dei gode stundene i lag med deg. Mykje latter, og din herlige sjølvironi. Ingen vi lo så godt i lag med som deg❤️ Kjem til å savne desse stundene; vi var så glade i deg❤️❤️