Oldebesto ❤️ Takk for varme klemmar og gode minner.
Takk for gode minner og for alle mjølkekakene!
Varme tankar til Kjell og familien.
Tusen takk for alle gode minner og dei gode klemmane ❤️ me kjem til å savne deg! Veldig glad i deg Oldebesto ❤️❤️❤️
Takk for gode minner
Eg kjem til å savna dei beste klemmane frå deg. Eg er kjempeglad i deg.
Kjære Gunvor. Signe minnet og takk for alle dei gode samtalene vi hadde sammen. Du vil bli savnet❤️
Tusen takk for at du var så snill med oss. Tusen takk for alle isen, sjokoladen og klemmane me fekk. No skal me ta vare på oldebesten. Glad i deg, oldebesto ❤️
Takk for gode minner.
Varme tanker til familien
Takk for mange gode samtaler gjennom mange år.
Takk for ditt gode smil og dit gode vesen! Det var alltid så kjekt å snakka med deg
Glad i deg oldebesto❤️
Kjære omsorgsfulle tante! Takk for mange gode minner frå familieturar og besøk i heile oppveksten, men òg frå treff dei siste åra. Kvil i fred, flotte gode tante❤️🙏
Takk for alt du var for meg som liten og no når eg er vaksen. Du hadde allrid eit godt ord og eit godt smil . Kvil i fred❤️ snille tante.
Takk for alle gode minner ❤️
Takk for mange smil og gode minner ❤️
Varme tankar til familien
Veldig glad i deg Oldebesto❤️
Vi er så glad i deg Oldebesto❤️