Takk for mange gode minner. Hvil i fred
Takk for så mange fine, morsomme kvelder og samtaler.
Dette var trist å høyra. Kondolerer så mykje til familien. Eg har gode minner frå då eg jobba med Sigbjørn i 2015-2018. Ein klok mann med mykje kunnskap som hadde evne til å tenka heilskapleg. Sigbjørn var løynsningsorientert, raus og god på samarbeid. Då eg var ny i Jondal var det trygt og fint å bli tatt i mot av Sigbjørn.
Takk for godt samarbeid og gode minner.
Jondal Precision
Takk for mange fine stunder.
Geir, Sidsel og Jakob.
Tenker på dere i sorgen❤️
Vår medkjensle i tapet og sorga.
Reidun har gode minner frå barndomstid med Sigbjørn.
En siste hilsen. Hvil i fred.
En siste hilsen. Hvil i fred.
Ei siste helsing.
En siste hilsen med gode minner, kjærlighet og respekt til Sigbjørn <3
Vi tenker på dere som står igjen, ta vare på hverandre <3