Takk for gode minner. Takk for den du var. Takk for dei gode samtalene 🙏❤️
Kvil i fred
Takk for mange gode minnner
Karin hadde eit fantastisk godt og smittende humør, kvil i fred!
Det er utruleg mange gode minne som dukkar opp no. Alt me prata om da eg var på besøk på Kjepso i ungdommen. Alle songane me song. Du lærte meg Paul Simon-songar som eg hugsar den dag i dag. Du blir sakna.
Finaste bestemor❤️
Du hadde alltid ein god historie på lur! Og du har alltid tatt oss så varmt i mot, uansett kor mange som kom ramlande inn døra. Alle var velkomne i huset ditt. Blir tomt uten deg!
Siste hilsen frå Anne Margrethe, Torill og Kari.
Takk for gode minner.
Marit Aalvik med familie
Kondolerer !
Kondolerer
Ei siste helsing