Kjære Aslaug.
Hjertelig takk for et langt vennskap.
Alltid var du smilende og blid,eg har aldri hørt deg si et ondt ord om et menneske.
Vi var jo 6 stk i en klubb i over 30 år, og nå er eg alene igjen.
Misse
Kjære tante.
Takk for at akkurat du var tanta mi. Du var så glad og god å være sammen med. Takk for all latteren vi har delt. Eg vil alltid huske deg med stor glede og takknemlighet.
Takk for gode minner.
Takk for mangen fine og kjekke stunder på Dagsenteret❤️Alltid positiv og blid var du Aslaug🌹Signe minnet❤️
Kjære svigermor. Eg vil minnast deg som eit varmt og godt menneske, alltid blid og eit lyst syn på livet. Du møtte heile familien med omsorg, godheit og eit ope hjarte , og skapte tryggheit og glede rundt deg. Med ditt milde vesen og dine gode ord sette du spor som vil leve videre i oss alle. Takk for alt du var for familien vår ❤️
Takk for ditt gode humør og smil. Det var alltid så koselig å snakka med deg både i telefonen og når me var sammen. I fjor sommar tok eg turen over fjorden for å helsa på deg. Og me koste oss sammen i fleire timar. Kommer til savna deg.
Hugsar godt då du stod på kjøkkenet og vinka. Såg barna på trehjulsykkel, rulleskøyter eller med vener. Aslaug var ein særs kjekk nabo, og sakna då du flytta til "pensjonisten".
Sprek, blid og aktiv.
Takk for alt - varme tankar til familien.
Takk for gode minner og ditt sprudlande humør! Helsing frå Arne Jørgen og Liv Jorun i Granvin
takk for gode minner.,Ei siste helsing frå Rakel m/familie