Tenkjer tilbake til gode stunder på Husnes ungdomsskole. Du har vore ein bauta. Uner deg kvila.
Takk for samarbeid i vår felles tid i Kvinnheradskulen og takk for alltid gode møte og oppmerksomhet når me møttest ved seinare høve
Eg hadde han til lærar og rektor på ungdomsskulen. Han møtte oss med danna og kjenslevar autoritet. Vi fekk respekt for han.Eg hugsar at han song for oss på ein elevkveld: " Vinden rider høyt på sky" av Jens Gundersen.. Teksten blei fast hos med sidan: " ..Hvor du tramper sti og vei/ følger mange etter deg./sørg for at det alltid gror/blomster i ditt ploggjernspor" Fred over minnet!
Kondolerer til dere alle, og lyser fred over onkel Sven sitt minne♥️ Jeg er takknemlig for alle opplevelser jeg fikk i min barndom på besøk hos tante og onkel på Husnes. En varme og trygghet, ivaretakelse og opplevelsen av å bli sett og lyttet til. Onkel var en klok og flott mann. Takk for alle minner og berikelser.
Takk for gode stunder og gode minner, kjære svigerfar❤️Du vil bli savna og me vil alltid minnes deg❤️Takk for all omsorg og støtte❤️kvil i fred
Jeg vil huske onkel som ettertenksom, klok og interessert. Gode minner fra besøk på Husnes.💚🕯️
Stillfaren, roleg og stødig rektor på Husnes ungdomsskule frå starten i 1969, i ei brytningstid forlokalsamfunnet på Husnes.
Gode minner frå eit gildt samarbeid gjennom mange år.
Kondolerer så mye til Svein, Dag og Lasse
Mange gode minner frå tida på ungdomsskolen. Sven såg og tok godt vare på alle, både elevar og tilsette. Ein framifrå rektor. Var og alltid kjekt å treffa han etter han blei pensjonist. Varme tankar til familien ❤️❤️