Gode minner fra musikklaget og alle de opplevelsesrike jaktturene.
Tenkjer på alle latterkrampane som eg hadde saman med deg på tannlegekontoret . Du var aldri kjedlig å jobbe saman med.
Kvil i fred Kjell
Vi møttes til skolegang første året i menighetshuset til Laksevåg Kirke aug.1945., - deretter ble det Damsgård skole. Minnes deg som en aktiv, humørfylt klassekamerat som brydde seg om andre. Vi er 5 igjen av en klasse på 30 og vi kommer til å savne deg, spesielt på det årlige klassetreffet.
Kondolerer. Minnes mange hyggelige påskeferier på Sunnfjord Hotel med våre felles familier. Hilsen Svein, Berit, Synnøve, Eli, Lars Selmar og Thomas Alsaker
Hvil i fred, Kjell! Du var en pennende kar i "gaten" som dro til Tyskland for å utdanne deg. Det var modig gjort den gangen.
Hilsen 2 søstre fra Nylundsveien - Britta og Vedis Bjørndal.
Takk for ditt blide åsyn og gode humør!
Takk for gode minne!
Pia og Jostein
Takk til min nærmeste kullkamerat og nært vennskap og gode minner gjennom 60 år
Takk for mange fine år i Halsnøy Storband, Kjell. Særleg vil eg hugse det gode humøret ditt! Kvil i fred!
Takker for godt vennskap gjennom mer enn femti år
Jeg har kjent Kjell siden vi gikk på gymnaset. Vi var ofte sammen i tiden som fulgte. Som studenter gikk vi turer sammen. Siden flyttet Kjell fra Bergen, og kontakten ble dermed sjeldnere. Men jeg ferierte hvert år på Halsnøy, og da så vi hverandre en del.
Jeg vil huske Kjell som en blid og lystig kar, det var alltid hyggelig å være sammen med ham. Fred over hans minne! Rolf Dennis
Fine gode Kjell✨
Alltid et smil og glimt i øyet. Kvil i fred🕊️
Kondolerer til familien ♥️
Vi skal alle avsted, men det er alltid vemodig når det skjer. Vi hadde en veldig glad ungdomstid.
Hadde Kjell som god kunde i åresvis, alltid i godt humør, alltid ein god kommentar. Kondolerer til familien
Tromma har stilna, men dei gode minna om Kjell som trommis og humørspreiar lever vidare.
Takk for tida du var med oss i Uskedal Musikklag
Takk for mange fine og kjekke stunder.❤️
Takk for swingande taktslag i Halsnøy Storband
En god venn er gått bort..En glad gutt med et lyst sinn..Alltid et smil, og godord.....Vil savne alle stunder vi har hatt sammen..... Gudny og Hans D.
Så mange gode minner vi har frå alle dei gode og humørfylte stundene i Uskedal Musikklag. Kjell førte an, alltid smilande og med gode og morosame replikkar innimellom trommevirvlane. For ein mann!!!
Takk for dei gode minnene og varme tankar og klemmar til Reidun og resten av familien
Takk for kjekke stunder ilag i Uskedalen Musikklag! Alltid smilande møter meg deg❤️
Takk for festlige minne!
Helsing Bergljot, Torill og Erling Olav, Vidar og Berit, Hildur og Tormod, Aslak og Mette, Eli og Per Arnt, Berge og Astrid