Yrande liv, gryter på kok, ein trygg og god heim - du var så raus, snill og god mamma, svigermor og besto. Glad i deg❤️
Takk for alt du har vært for oss ♥️
Unner deg kvile nå , gjemmer alle gode minner dypt i våre ♥️til vi møtes igjen ♥️
Kjære toftebesto❤️
Takk for den gode, omsorgsfulle og trygge besto du var for oss. Veldig glad i deg.
Klem Frida
Takk for alle gode minner, kjære tante Marta, du vil bli dypt savnet. Hilsen Geir med familie
Kjære Marta. Jeg glemmer aldri de gode nordlandskakene du bakte til guttene hver gang vi var hjemme i svingen.
Takk for de lune tøffe strikkebuksene de også hadde stor glede av, særlig vinterstid hver dag i barnehagen. Jeg minnes selvsagt utallige måltider og koselige kaffestunder på Tofte. I det hele tatt et romslig og raust sted for både store og små. // Trude
Takk for alt tante.
Hege m/ familie
Kjell Torbjørn m/ familie
Minnes alle de gode stundene og samtalene eg
og du mamma hadde i solveggen grytidlig om morgenen med kaffekoppen og fuglesang.. Der fant vi roen. Kommer til å savne deg masse gode vakre mamma. Glad i deg
Kjære goe tante og fadderen min❤️var og heldig og fekk mange fine turer samen med deg🫶men og mange koselige stunder når du besøkte oss i Stavanger ❤️vil savne deg❤️
Tusen Takk for gode minner fra turane våre ilag Tante ❤️ Du svarte ja uansett kva land eg foreslo ,å me reiste avgårde til Senegal, Thailand ,Gibraltar m.m. Så glad for turane å så glad i Deg❤️ Me møtes igjen Tante❤️ Kvil i fred❤️
Tar av meg hatten for deg mormor ❤️
Forstår ikke hvordan du har klart alt du har klart.. Ni barn, alltid et smil ,alltid klar mat til alle . Fikk alltid komme til deg enten jeg var alene eller hadde med meg seks venninner . Mormor du sa alltid JA
Er så glad du fikk oppleve barna mine, en oldemor som alltid ville klemme og holde de på fanget. Jeg tar med meg mye lærdom og kjærlighet fra deg mormor ❤️ Hvil i fred❤️ Vi møtes igjen ❤️
Du var den beste Mor vi 9 barn kunne fått, du var alltid der for oss❤️du var et drivgjern ,det gode hjertet❤️du hadde, stilte du opp for alle som trengte deg,var det bryllup, konfirmasjon eller eldreomsorg du var alltid til stede, har savnet deg i flere år men nå har du endeligt fått vile.Glad i deg 🌹🌹🌹
Takk for gode minner ❤️
🌹Takk for gode minner og fine stunder me har hatt saman opp gjennom åra, kjære tante🌹❤️ Fred over minnet ditt🌹
Kvil i fred❤️
Du var berre god og omsorgsfull, du Marta.❤️ Hugsar ungdomstida då me alltid var velkomne.. Du var så lett å bli glad i❤️
Tusen takk for alle gode minner Mormor, hvil i fred❤️
Kjære Marta
Dette var trist 😢 Eg komme alltid til å huska deg som det snilla og gode mennesket du var. Alle de gangane Cille og eg var med å bæra varer fra den lille sykkelhengeren, ned i kjelleren på Tofte. Og når eg var med Cille heim midt i middagstid, og det alltid var mat til ein ekstra. Huske ennå kjøttkakene i heimalaga brun saus.
Da va alltid plass til fleire ongar hos dåke, sjøl om da egentlig va fullt som da var. Me var alltid velkomne 🥰
Fred over ditt minne ❤️
Savner deg snille, gode Toftebesto mi
Takk for godt naboskap Marta
Else og Brit m/familiar