Kondolerer til familien. Ein trist nyhet. Takk for gode minner.
Takk for fine minner
Du var den store,morosame inspiratoren i klubben vår. Gjennom mange lange år og fine kvelder. Det siste du gjorde for meg var å gje meg ein bukett roser. For å trøyste i ei vanskelig tid. Du nemde ikkje dine eigne utfordringer. Dette synes eg seier alt om deg. Tusen takk Anne,for at eg hadde ein så vakker ven som deg.Eg står att I takksemd,og med berre gode minner.
Takk for fine dager på hytten på Reinunga..Så mange minner dukker opp..Hvili fred kjære Anne.
Takk for gode minner i vår oppvekst.
Takk for gode minner
Takk for gode minner Anne Sofie ❤️
Hvil i fred 🕊
Kjære Anne ,mi kjære, gode veninne i nærmare 60år. Du var altid så positiv og omtenksom aktiv på mange måtar engasjerte deg både på det psykiske og sosiale plan med dine kunnskapar og evne til å finna gode løysingar noko eg erfarte når eg sjølv hadde det vanskeleg. . Eg er deg evig takksam. Eg har mange gode minner
Takk for gode minner og godt vennskap.
Du vil bli sakna. 🌹
Takk for uforgløymelege og gode minner gjennom årelangt vennskap. Du vil verta djupt sakna
Takk for alle god minner
Takk for godt vennskap.
Tusen takk for alle gode minner, kjære kusine. Hvil i fred
Kjære storesøster, det er helt uvirkelig at du nå er borte!
Du har satt fotavtrykk i hjertet mitt ,- du vil aldri bli glemt!
Hvil i fred ❤️
Kjære Anne,
takk for alle de fine minnene du var med på å skape gjennom barndommen min, og inn i voksenlivet
Vi kommer til å savne din tilstedeværelse og kunnskap.
Kjære Eva og Kyrre,
dere er varmt i våre tanker i denne tunge tiden.
❤️❤️
Takk for alle gode minner. Du var en stor inspirasjon for meg❤️❤️
Så ufattelig trist at du ikke lenger er blant oss🌹Takk for mange gode minner ❤️
Gode minner fra samarbeid på Plant eit tre!
Så trist.Etter mere en 40 års vennskap skal du ikke lengere sitte i den røde stolen hos oss og ha den koselige samtalen og all latteren.Takk for at du hjalp meg i min egen sorg.
Takk for gode minner. Du vil bli savnet.
Det er uvirkelig at du ikke er blandt oss lenger, men all din smittende energi, livsglede og latteren som aldri var langt unna, vil være det jeg skal bære med meg videre. Du blir aldri glemt, Hvil i fred kjære svigerinne❤️
Hvil i fred, kjære storesøster❤️❤️
Fra søskenbarna Fagerhaug
Vi er med dere i tankene i morgen.
Fred over Anne Sofie sitt minne.
Anne var et forbilde og inspirasjon først og fremst som person men også som fagperson. Så mye glede og varme hun utstrålte og delte. Hun vil bli savnet.
Takk for alle gode minner.
En siste hilsen fra Kjersti og Stig
Jorunn og Per💞
Takk for gode minner !
Tenker på dere alle🌹🌺❤️
Takk for godt kollegafelleskap i Jondal frå 2001 og til Anne vart pensjonist og ekskollegatreff etterpå. Ei stor glede å ha kjent Anne.