Takk for selskapet - undervegs. Du var ei heilt spesiell kvinne.
Strålande, sterke og fine Siri❤️Så ufatteleg trist! Våre varmaste tankar til familien🌹
Kjære gode vakre tante Siri 💗
Rart og trist å komme til Rosendal i dag, uten å få møte deg.
Takk for de gode klemmene, ditt gode humør, kjappe kommentarer og lekne vesen. Hvil i fred, og så vil vi ta deg og minnene med oss videre. 💜
Takk for gode minner ❤️
Mange gode minner.
Kjære Siri . Takker deg for mange fine og varme minner Takk for alt jeg fikk lære gjennom deg . Du blir godt bevart i mine minner. Tankene mine går nå til dine nære .
Kjære Svigermor❤️
Takk for det som var og kvart eit lite minne. Kvil i fred gode Siri❤️🕊🕊
Kjære tante Siri.
Hvil i fred. Du var glad i livet, naturen og menneskene rundt deg. Takk for gode minner i Rosendal og i Bergen. Vi vil savne deg❤️
Kjære tante S i r i ❤️
Du som var så sprudlende, sprek og full av liv. Også gikk du bort så altfor tidlig. Det var alltid så kjekt å komme på besøk til Rosendal. Der bodde verdens sterkeste tante. Vi reiste i samlet flokk fra Bergen og det ble gjerne båttur til Vetle Eidsvik, fisking, turer i skog og mark, kos med lam og hunder, litt jobbing ute og masse «kaffimat». Takk for mye latter, gode samtaler og fine stunder. Jeg kommer virkelig til å savne deg!
Kjære Siri
Takk for mange fine stunder sammen, både i Rosendal og Bergen. Vi savner deg. Hvil i fred ♥️
Takk for vennskap, gode, trygge kollega💛 sov godt, til me møtes igjen❤️ Arnhild og Åshild
Kjære Siri
Vi har kjent hverandre siden 1979. Du ble min svigerinne og senere tante til mine barn. Jeg har bare gode minner om deg! Du har gått bort alt for tidlig, og du hadde fortjent en annen utgang i livet. Takk for alt, og hvil i fred, Siri
Kjære Siri
Siden 1979 har jeg kjent deg. Du ble først min svigerinne og senere tante til mine barn. Jeg har bare gode minner om deg! Jeg skulle ønske at du fikk leve lenger, og at du fikk en annen utgang i livet. Men, du har satt spor som ikke vil forsvinne. Hvil i fred, Siri!
Hvil i fred Tante Siri, takk for mange flotte naturopplevelser i Rosendal og hyggelige stunder sammen. Klem Erling
Kvil i fred Siri! ❤️ Du var unik og eit godt menneske med eit flott engasjement for alt og alle rundt deg! ❤️
Gode, snille svigermor❤️ Den finaste besto for Erle. Vi savner deg 🕊️
Takk for gode minner ......
Takk for all den tida vi fekk sammen og alle gode minner vi lagde ilag.
Du var ei fantastisk mor og bestemor.
Kvil i fred mamma🕊❤️
Gode snille Siri! Kvil i fred❤️
Kjære fine Siri. Takk for fine og gode minner som vi har hatt sammen. Vil savne deg og de koselige turene vi har hatt til Rosendal gjennom årene. Ditt gode humør og gleden og interessen for naturen rundt oss. Et stort savn etter vår gode lillesøster
Takk for vennskap, latter, turer, kurs i spinning, gjestfrihet og dansen, dyrebare Siri. Du vil bli husket som en sann naturens venn.
Takk for mange gode minner Siri. ❤️
Kjære gode lillesøster❤️
Det har alltid vært oss tre, Kari, deg og meg. Vi hadde gledet oss til å bli gamle sammen, til fortsatt å gå på turer, bade, tøyse og le - det blir et stort tomrom etter deg, Siri! Unner deg hvile, men vil savne deg dypt❤️
Takk for alt du var for oss, mamma❤️
Vi unner deg kvile no, sjølv om da er så ufattelig trist å ha mista deg… Du var så glad i livet, folk, dyr, natur, fjellet, havet.. Ei unik dama med glimt i auga og ei vakker sjel.. Takk for alle gode minner..🕊️
Kvil i fred, mammaen min❤️🌹
Takk for gode minner ❤️ Du vil alltid ha ein plass i hjertet mitt ❤️
Beste Siri, du var natur; lauv og strå og blom
du var sjø og fjedl, du var caps og skjorta og Bella. Du var sjefslefsebakar på Smedholmen.
Varme fine Siri, takk for eg fekk vera ein liten del av livet ditt.❤️🙏
Kjære Siri. Eg saknar deg og det gjer vondt. Men ein dag… ein einaste dag… så møtest vi igjen. Kvil i fred, vennen min 🌹
Siri, av garnet du har sjølv laga har eg laga ei fletta, som er bundet til denne rosa.
Eit band. Eit band som eg aldri kjem til å sleppa
Din ven Marit
Kjære, gode Siri. Jeg er veldig glad for at jeg har hatt deg som venn.
Takk for alle kjekke stunder me hadde sammen kjære kusine ❤️ Du var heilt unik, og har satt dine spor hos alle som fekk bli kjent med deg.
Det er heilt ufattelig at du ikkje er blandt oss lenger, men unner deg kvile når helsa ikkje spelte på lag og livet blei tøft.
Savner deg kjempemasse Siri 😢❤️
Takk for alt kjære Siri .