Jeg husker vi var sammen i feiring, det store smilet smilet ditt.
Akkurat sånn kommer jeg til å huske deg❤️.
Sender våre gode tanker til familien som mangler ein bestemor, mor, tante, søster, svigermor og venn. Ta vare på kvarandre i sorgen og saknet. Ei fin dame og minnes, så hjertegod og varm. Klem til dåko alle, frå oss alle
Så trist å sjå at du er borte, Inger Jorunn!
Mange gode minne frå barndommen på Landa!
Alltid kjekt å snakka med deg!
Kvil i fred!
Helsing Norunn
Du vil bli savna ❤️takk for alle gode minner ❤️
❤️
Hvil i fred
Ei siste hilsen.Fra Ingrid.Karstei.målfrid.solbjørg.
Med familier.
Glad for at jeg fikk bli kjent med den flotte mammaen deres
Elisabeth
Vi tenker på dere i denne tiden, ta vare på alle gode minner!
Vår medfølelse
Tenker på dere!
Gode minner