Minnes en god arbeidskollega gjennom mange år.
Takk for gode minner🌹🕯
"Det e ikkje alltid det går sånn som du hadde tenkt. Det e ikkje alltid du når den ferga du kunne ha trengt"...Du hadde så lysst å leva pappa, men kroppen var for sliten og du sovna stille inn etter å ha kjempa den siste kampen. Takk for det du var for meg og kjærligheten du overførte til meg for den finaste plassen, Lofoten. No er både du og mamma vekke, det er så endelig og så tungt. Ta vare på kvarandre, kanskje me sjåast igjen ein gong <3