Takk for alt Kjell, koselige samtaler på 10 kaffen . Du var en energisk person og jeg kommer til å huske ditt gode humør . Hvil i fred
Takk for godt vennskap i alle år. Kondolerer til familien.
Ufattelig trist at vi ikke skal få se deg mere Kjell.
Vi er så glad for at vi traff deg, og at du og Aslaug ble våre venner. Har mye å takke deg for.
Hvil i fred Kjell
Utrolig trist hadde samtale med Kjell kvelden før! Mottok trist budskap dagen etter! Tusen hjertelig takk for utrolig godt vennskap i over 40 år ❤️❤️Våre tanker går til Aslaug og barna!
Kvil i fred Kjell. Kondolerer til familien
Vi har hørt hva som har skjedd. Det er veldig trist. Kjell var en god venn for oss, vi har mye å takke ham for. Han vil alltid ha en plass i hjertene våre.
🕯🥀🙏
Hvil i fred Kjell❤️
Hvil i fred Kjell
Hvil i fred, Kjell
Jeg hadde Kjell som sjef på Fram hotell i Tvedestrand da jeg var på fri fra danskefergen.En flott sjef,vi hadde våre meninger men kom alltid i mål.RIP❤️
Varme tanker til hele familien ❤️
Fan,Kjell..Ja ja Reis mot Nordlyset ..Svartens Tromsværing..Håper du lager go mat,der ..Blir å savne deg..Stor klem fra Norlendingen..
Gode Kjell ❤️ varme tankar til deko alle 🌹
Det var trist å lese. Varme tankar til dykk
Det var et trist budskap vi mottok den 30/5, det var ikke sånn sommeren skulle bli i år. Kondolerer til dere alle.
Varme tanker til dere alle❤️
Det var et trist budskap,kondolere til dere alle. Jeg takker for mange minnerike og morsomme stunder.
Hvil i fred gode venn. Mange gode minner tar vi vare på.
Kondolerer til familien ❤️
«Varme tanker og dyp medfølelse til familien. Hvil i fred.»