Kjære fetter❤️
Ord blir fattige når man skal beskrive den fantastiske personen du var. Dagene med deg og brødrene dine som små og stor var alltid høydepunktet i ferier og helger. Latteren din som kunne høres i hele huset som fikk alle til å dra på smilebåndet eller le selv, uten å engang vite hva som ble sagt kommer jeg aldri til å glemme. Alle timene på fotballbanen, eller ved basketballkurven på loven, alle kampene på Fifa der du alltid skulle være Arsenal uansett hvor dårlig de var, filmkveldene, de lange kveldene ved monopol brettet og alt annet tull vi fant på vil jeg alltid ha med meg.
Det er umulig for meg å begripe at du er vekke. Jeg savner deg så utrolig mye!
Hvil i fred Lars❤️
Kjære Lars.
Minna er mange; x antall kampar med champions league på fotballbanen, intense kampar med smashball, leirskulen i 7.klasse, bandet vårt på UKM i Øystese, is og latter med Andreas og Hanne etter skuletid, UngeAbel-konkurranse i Oslo og timevis med leik og moro på skulen.
Du er ein del av mange av minna eg har frå barne- og ungdomsskulen. Det seier vel sitt. Du var alltid kjekk å vere med. Alltid snill, og veldig morsom. Takk for alt kjære venn, eg kjem til å savne deg.
Varme tankar til familien.
Kjære Lars ❤️
Da er så uforståelig og trist at du ikkje er her lenger. Da er èin del år sio sist eg såg deg. Men du er ein kar ein ikkje glømme så lett.
Eg vil alltid huska ditt fine vesen, varme smil og den gøyaste latteren din❤️
Vi møtes igjen❤️
Kjære Lars❤️
Det er heilt uvirkelig at du ikkje er her i blandt oss lenger.
Når eg skulle opp og slarva litt med systå i helgene var du der alltid, sjølv om du budde i bydn var du ofte heim i helgene. Du stakk innom kjøkenet og helsa på og tok èin prat.
Ditt gode vesen og humør smitta over på oss andre..
Når du var liten elska du å kle deg ut, èin caps var aldri å fornekta, alltid litt for stor, og så var det tid for sikspens. På den elektriske gitaren var du kjempegod, fleire konsertar var du med på, til og med i bydn spela du, trur det var ifm Festspillene. Tru mamma og papen var krye. De bygde hytte i det høga treet innanfor loven og eg trur du var «byggsjef». Det var stor stas for søskenbarna og få væra med på det. Ellers var det mykje fotball , samlast inne på banen og tok èin kamp.
Sist me snakka med deg fortalte du èin historie frå militæret: De låg med båten ei god stund ute i fjorden og du fortalte kry kor du kom i frå. Då spurte èin medsoldat « du lika vel å gå på fjellet då» Njaaa, sa du. Han spurte, har du vært på det fjellet? Nei.. det fjellet då? Nei.. det fjellet då? Nei… Når han hadde tatt runden sa han » kor har du vært då? «Der» sa du og peika rett øve husa heima. Altså Ørnotta og Daumålseggja og sånn der omkring. Du lo godt sjølv når du fortalte det, me andre blei sjølvsagt reve med og det blei èin god latter på alle rundt bordet
Nei Lars dette er ikkje rettferdig!
Du vil alltid være i våre hjerter❤️
Ei siste helsing frå oss alle.
Gode nabo! Alltid blid og smilande, og med verdens beste latter. Kvil i fred!
Kjære, gode fetter.
Dette er så uvirkelig og så trist.
Gjennom årene har turene til Oma med familien ofte startet med «er Lars hjemme?». Jeg tror ingen har fått meg til å le like mye eller hardt som deg. Du var virkelig et høydepunkt hver gang vi dro inn og jeg gledet meg alltid til å se deg, for da visste jeg at jeg ville kose meg.
Det blir feil å si vi har funnet på mye gøy, for alt var gøy med deg og det var du som var gøy. Jeg tror ikke det er noen andre jeg kunne storkost meg med av å spille Monopol på gulvet en hel dag i strekk.. Og ingen var flinkere enn deg til å gjenfortelle historier og etterlikne alle rundt bordet helt til ingen klarte annet enn å le.
Fra vi var små viste du meg hvordan jeg stod på skateboard, du tok meg med på Volleyball-trening, du introduserte meg til nye venner, vi gikk oss vill på fjellet og masse masse mer. Du var alltid der når jeg ville finne på noe og det kommer jeg for alltid til å sette pris på.
Du var ekte og alltid ditt gode selv, en karakter som ingen kunne prøvd å leve opp til. Oma blir ikke det samme uten deg, men med all latteren og minnene har du satt dype spor som gjør at vi alltid vil føle at du er her sammen med oss.
Tusen takk for alle øyeblikkene vi delte, hadde vært så mange fine minner fattigere uten deg.
Du blir aldri glemt
-Arlena❤️
Kjære Lars! Det er ufattelig trist at noko sånt kunne skje! 💔 Du var ein skikkelig gledesspreder som alltid bydde på humor og latter. Opp igjennom barne og ungdomstida så var du ein av dei kjekkaste som me kunne henga med! Og du var alltid med oss i gjengen som time etter time spelte fotball på bana, uansett vær og tid. Du var typen til å skryte og heie på oss på fotball laget, uansett korleis me gjorde det! Eg håpe og trur at du visste at du var desidert den beste keeperen og lagkameraten me kunne hatt! Det er veldig synd at du ikkje er her meir, men du kjem alltid til å bli hugsa som den mest smilande og joviale kameraten vår! Hvil i fred❤️ Kondolera til familien!
Det er vanskeleg å forstå at Lars er borte. Han var ein fantastisk fyr med eit smittande humør, eit stort hjarte og ei utstråling som gjorde at folk trivdest rundt han.
Eg sit igjen med mange gode minne - frå fine stunder saman med familiane våre til timevis med fotball på banen. Der stod Lars i mål, og klarte ein å lobbe ballen over han, kom det berre eit glis og eit peik med hanskane som sa: “Kom igjen, prøv igjen”. Slik kjem eg alltid til å hugse han.
Tankane mine går til familien i denne vanskelege tida.
Kvil i fred, Lars. Du vil aldri bli gløymd.
Ufattelig trist og urettferdig.
Fine, gode, snille Lars ❤️
Alltid i godt humør; alltid med eit smil om munnen og alltid med nokon gode gullkorn på lur. Blei me nokon gong enig om kva produsenten av ein av Norges mest populære julebrus heiter? Hansa eller Kansa?
Humøret og latteren din var spesielt smittsomt, og spørr du meg, var du «limet» i klassen på barne- og ungdomsskulen, både med humøret og latteren din, men òg med din store omsorg for alle rundt deg.
Takk for at du var du, og takk for alle gode minner!
Varme klemmar til familien ❤️
Kjære Lars.
Det er fortsatt vanskelig å forstå at du er borte.
Når jeg tenker på deg, tenker jeg ikke bare på de store minnene, men også på alle de små øyeblikkene som gjorde deg til den du var. Jeg kommer alltid til å huske hvordan vi kunne stå utenfor hvert vårt hus og gaule til hverandre når vi fikk øye på hverandre. Der kunne vi bli stående og prate i flere minutter før en av oss gikk ned eller opp til den andre. Det høres kanskje ut som en liten ting, men det er et av de minnene som får meg til å smile når jeg tenker på deg.
Takk for vennskapet, alle samtalene, latteren og alle minnene vi fikk sammen. Jeg kommer til å savne deg mer enn ord kan beskrive.
Hvil i fred, kompis. Du vil aldri bli glemt.
Utruleg trist å høyra🙏våre varme tankar til familen ♥️
Så uendeleg trist og uverkeleg dette er.
Fine, gode Lars ❤️
Det var eigentleg sjeldan eg traff på deg, men kvar gong eg gjorde det så tok du deg tid til å slå av ein prat og det vart eit av dagens høgdepunkt.
Latteren var alltid på plass og artige utsagn kom på rad og rekkje.
Særskilt morosamt, skjøna eg, var det for deg at det titt og ofte gjekk litt i surr for meg kven som var kven av dykk fire brør. Likheitstrekka var mange. Sjølv om de var i vennegjengar med mine eigne gutar, så presterte eg likevel å ta feil av dykk.
Du var nok sjølv klar over at de likna kvarandre, for då eg sa til deg at eg var heilt håplaus som stadig vekk rota det i hop, så lo du og svara meg spøkefullt at " E ikkje so løye da. Av og te blir eg litt usikker sjøl kem av oss me e"
Etterkvart byrja du å spørja meg kvar gong du såg meg "Kem e eg i dag då?" Dette lo me mykje av båe to.
Du var ein fantastisk ung mann, med ei personlegheit ein ikkje kan unngå å verta glad i.
Takk for praten og all latteren du gav meg.
Du vert sakna og aldri gløymt.
Mi djupaste medkjensle og varme tankar til familien ❤️
Ord blir fattige når et fantastisk ungt menneske som Lars er borte. Lars sin smittsomme gode latter i bokollektivet i Nøstegaten vil bli savnet. Alltid hjelpsom og vennlig. Min dypeste kondolanse til familien ❤️
Hei Familien Oma,
Jeg var medstudent med Lars og vil med dette sende min dypeste kondelasjon. Han er dypt savnet.
Hilsen Petter Steiner&Zahrah Aakre